S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.



RYCHLÁ POPTÁVKA


Jak spočítat spotřebu?

Nejčastější dotazy

ocenění
Služby


ICQ status Naše ICQ - 426562904

Skype Me™!

NOVINKY

arr3NOVINKY - ROK 2017Vážení zákazníci, v r. 2017 dojde k plošnému zdražení cen u interiérových profilů ORAC o 2% na... arr3MIMOŘÁDNÁ NABÍDKA - koberce s perským vzorem, renovované, stáří 70letRozměry: 412 x 97 cm - 1 kus 140 x 70 cm - 2 kusy Dle znalce se jedná o ruční práci v kombinaci... arr3článek v časopise DŮM & ZAHRADAčlánek v časopise DŮM & ZAHRADA...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 528,00 Kč
skladem
naše cena 1 300,00 Kč
skladem
naše cena 252,00 Kč
skladem

KONTAKTY

INZaK - Petr Kříž
Svinařov 263
pošta Smečno, 273 05
tel: +420 603 218 196
inzak(a)seznam.cz
Skype: petr.kriz.inzak
ICQ: 426-562-904

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 180,90 Kč
skladem
naše cena 276,50 Kč
skladem
naše cena 220,40 Kč
skladem

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Petr Kříž

Svinařov 263, pošta Smečno (okr.Kladno), 273 05

IČO: 71922873

DIČ: CZ7608282660

č.ú.: 178487047/0600

Jsme plátci DPH.

Platba pouze v hotovosti, karty nepřijímáme!!!

 

Mob.: 603 218 196

E-mail.: inzak@seznam.cz

Http.: www.inzak.cz

GPS: GPS: 50°10'39.198"N, 14°3'0.269"E

od 1.března 2017

Podle zákona o evidenci
tržeb je prodávající
povinen vystavit
kupujícímu účtenku.


Zároveň je povinen
zaevidovat přijatou tržbu
u správce daně online; v
případě technického
výpadku pak nejpozději
do 48 hodin.

Při odesílání zboží na adresu zákazníka, faktury vždy zasíláme elektronicky. Na vyžádání poštou.

Základní ceny v našem e-shopu jsou uvedeny bez DPH, v košíku se DPH připočítává.

ZPŮSOB PLACENÍ v našem obchodě je trojí.
1. Dobírkou při předání zboží, a to doručením Českou poštou, Toptrans, paletovou přepravou.

2. Druhý způsob je převodem na účet. V tomto případě bude zboží odesláno až bude Vaše platba připsána na náš účet.
Číslo účtu je 178487047/0600.

3. osobní platba v hotovosti při převzetí zboží
INTERIÉROVÉ PROFILY - ORAC, dodací lhůta 3 pracovní dny:
Doprava bude vypočítána po odeslání Vaší poptávky, objednávky, minimum je 250,- bez DPH.
Při objednávce na dobírku: bude dopravné dopočítáno individuálně.

Odběrné místo - ZDARMA (po předchozí domluvě)

Svinařov 263

Pošta Smečno (okr.Kladno)

273 05
INTERIÉROVÉ POLYSTYRENOVÉ PROFILY, dodací lhůta do druhého dne:

Doprava:

I při osobním vyzvednutí (Svinařov) manipulační poplatek - 150,-Kč s DPH. Při zaslání na dobírku - 181,50 Kč s DPH.

U odběru lišt CB500, CB501,CB511 CB502 CB521, CB531 PB513 odběr ZDARMA.

 

FASÁDNÍ PROFILY, dodací lhůta: skladové položky do druhého dne, ostatní do 7-10dnů:

250,- Kč bez DPH - paušál na jednu objednávku po celé ČR.

Odběrné místo - ZDARMA (po předchozí domluvě)

Svinařov 263

Pošta Smečno (okr.Kladno)

273 05

OBKLADOVÝ KÁMEN, CIHLY, DLAŽBA, kamenný koberec

Zaslání pouze při platbě předem nebo na dobírku. Cenu dopravy a dobírky Vám vypočítáme dle váhy zboží.

Odběrné místo - ZDARMA (po předchozí domluvě)

Svinařov 263

Pošta Smečno (okr.Kladno)

273 05

* vrácení spárovacích hmot, lepidel. Ano, neporušené a nepromáčené pytle vezeme zpět, ale učtujeme 10% storno poplatek.

* posíláme zásilkovou paletou přepravou DACHSER. za znovudoručení (při nepřítomnosti v avizovaný den závozu) si firma DACHSER účtuje poplatek z ceny zboží.

 

ZAHRADNÍ DOPLŇKY:
Paušál 250,-Kč/při přepravě do 50km od Svinařova.

Doprava bude vypočítána dle váhy po odeslání Vaší poptávky, objednávky.
Odběrné místo - ZDARMA (po předchozí domluvě)

Svinařov 263

Pošta Smečno

273 05

 

BYTOVÉ DOPLŇKY, lhůta dodání do druhého dne:

Paušál 250,-Kč/při přepravě do 50km od Svinařova.

Doprava bude dopočítána dle váhy zboží po zaslání poptávky, objednávky.

Odběrné místo - ZDARMA (po předchozí domluvě)

Svinařov 263

Pošta Smečno (okr.Kladno)

273 05

ZASÍLÁNÍ NA SLOVENSKO:

Na Slovensku není možné vybírat dobírku (zásilková služba to neumožňuje, proto je nutná platba předem převodem).

DALŠÍ CENY ZA DOPRAVNÉ JSOU INDIVIDUÁLNÍ, PODLE HMOTNOSTI ZÁSILKY A BUDOU VÁM ZASLÁNY EMAILEM PO OBDRŽENÍ OBJEDNÁVKY nebo si zažádejte o nezávazné spočítání dopravného! Křehké zásilky (jako jsou vázy nad 10 Kg, betonové prvky apod., budou zasílány pouze přes TOPTRANS ne PALETOVOU PŘEPRAVU pro zaručení bezpečného zacházení se zásilkou.

REGISTRACE:
Nyní registrací v našem e-shopu získáte slevu -5% na celý sortiment. Registrací se k ničemu nezavazujete, slouží pouze pro zaslání vašich přihlašovacích údajů pro Váš příští nákup, tak aby se Vám po přihlášení zobrazovaly ceny již po slevě a také je registrace potřebná pro nastavení slevy u Vašeho jména v administraci e-shopu.
EXPEDICE :
Znamená dobu expedice zboží od nás POKUD ZBOŽÍ NENÍ NA SKLADĚ.
1. Lišty a barvy, které jsou skladem se expedují: následující pracovní den po obdržení objednávky.
2. Zboží, které není skladem: nejčastěji do 1 týdne, ve výjimečných případech 10-14 pracovních dnů pokud se zboží musí objednávat. 3. Kámen - Není-li dohodnuto jinak, je „standardní lhůta“ pro dodání zboží 4 týdny od doručení objednávky prodávajícímu.
Jakmile bude zboží od nás expedováno, budete o tom informováni prostřednictvím emailu.

Pokud máte dotazy týkající se objednávky, prosím kontaktujte nás nejlépe na email inzak@seznam.cz nebo tel. 603 218 196.
Prosíme Vás o pečlivé vyplnění emailové adresy, abychom Vás mohli informovat o stavu objednávky. Stává se často, že se nám maily vracejí, protože adresa nefunguje. V takovém případě Vám nepřijde ani potvrzení objednávky! V žádném případě Vás nebudeme otravovat reklamními nabídkami.

Věnujte prosím také pozornost pečlivému vyplnění doručovací adresy. Není v našich silách dohledávat chybějící PSČ nebo město.


Doručení zboží
DORUČENÍ A CENA ZA DOPRAVU:
1)Českou poštou:
Zboží, které se vejde do bublinkové obálky Při platbě předem na účet: 110 Kč Na dobírku: 160 Kč
Zboží s nejdelším rozměrem max. 100 cm Při platbě předem na účet: 200 Kč Na dobírku: 250 Kč
Zboží s nejdelším rozměrem 101 - 200 cm Při platbě předem na účet: 350 Kč Na dobírku: 400 Kč
Pokud celková váha zásilky bude 30Kg a více budeme Vás o ceně konkrétně informovat v emailu nebo telefonicky.

U odeslání zboží Českou poštou u všech balíků, kromě BALÍK DO RUKY (který je s příplatkem) NEZARUČUJEME DODÁNÍ DO DRUHÉHO DNE.

Zboží prosím překontrolujte už při převzetí (kontrolujte zda nejsou poškozené krabice) a případně ihned uplatňujte reklamaci. Podpisem převzetí končí smlouva o přepravě a dopravce Vám již nemusí reklamaci uznat! U České pošty je možno reklamovat zásilku pouze do 2 dnů od převzetí a musíte to reklamovat Vy, jelikož pokud by se zásilka poslala zpět nám, my už by jsme nestihli reklamační lhůtu.


EXPEDICE :
Znamená dobu expedice zboží od nás POKUD ZBOŽÍ NENÍ NA SKLADĚ.
1. Zboží skladem se expeduje: následující pracovní den po obdržení objednávky.
2. Zboží není skladem: nejčastěji 3-5 pracovních dnů, ve výjimečných případech 10-30 pracovních dnů pokud se zboží musí objednávat.
Pokud objednáte zároveň VÍCE VĚCÍ, odešleme objednávku až budeme mít všechno zboží kompletní. Pokud si přejete poslat samostatně, co máme na skladě, informujte nás v poznámce na konci objednávky. Maximální doba expedice je 14 pracovních dnů. Pokud se expediční doba z nějakého důvodu prodlouží, budete o tom informováni e-mailem.
Jakmile bude zboží od nás expedováno, budete o tom informováni prostřednictvím emailu.
Pokud máte dotazy týkající se objednávky, prosím kontaktujte nás nejlépe na email inzak@seznam.cz nebo tel. 603 218 196.


Doba dodání:
Balík České pošty - U odeslání zboží Českou poštou u všech balíků, kromě BALÍK DO RUKY (který je s příplatkem) NEZARUČUJEME DODÁNÍ DO DRUHÉHO DNE. Většinou dodání do 2-5dnů.
TOPTRANS - do druhého dne (24hodin). Rozvozní hodiny jsou 8:00 - 18:00 h, v některých lokalitách je možné i večerní doručení v intervalu 17:00 - 21:00 hod.
PALETOVÁ PŘEPRAVA - do 24-48hod. 8-16hod.

Zásilky na Slovensko:
Zboží zasíláme po uhrazení ceny zboží a poštovného na náš účet. Pokud objednáte zboží Orac Decor za více než 7 000,- Kč, nebudeme Vám poštovné účtovat.


Storno objednávky:
Pokud si přejete objednávku stornovat, můžete tak učinit co nejdříve na emailu inzak@seznam.cz a to i bez udání důvodu. Pokud již ale bude např.barva namíchána nemůžeme zboží stornovat. Pokud zásilku nevyzvednete, platíme 2x poštovné a bude Vám naútováno!


Výměna a vrácení zboží:
1. Spotřebitel má právo podle odstavce 6 novely Občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. 2. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním nepoškozeném obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Před odesláním na naší adresu prosíme o zaslání (emailem) formálního odstoupení od kupní smlouvy s uvedením čísla objednávky. Prosíme také o uvedení případného důvodu (není zákonem vyžadováno a ani není námi jeho uvedení podmiňováno pro vrácení prostředků za cenu zboží) - pomůžete však nám tak zkvalitnit naše služby. Děkujeme.
3. Po obdržení vráceného zboží budou peníze za zboží, vyjma však poštovného, zaslány na adresu kupujícího nebo převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Zaslání zpět na dobírku není možné a všechny takové to zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli.
V případě, že si přejete zboží vyměnit či vrátit a máte nějaké dotazy, kontaktujte nás prosím na email: inzak@seznam.cz nebo tel.603 218 196.

Nepřevzatá dobírka
V případě, že odeslaná objednávka nebude zákazníkem vyzvednuta a řádně zaplacena, budeme požadovat uhrazení všech nákladů spojených se zasláním objednávky. Kupující obdrží podklady s údaji potřebnými k uhrazení nákladů. V případě nezaplacení bude pohledávka vymáhána právně.

Při neuhrazení dobírky/u zásilkové služby TOPTRANS:

U zásilek na dobírku, které nebudou příjemci předány z toho důvodu, že příjemce neuhradí finanční částku, která má být při dobírkové přepravě od příjemce vybrána, přestává plynout dodací lhůta a v závislosti na délce uložení bude doručujícím střediskem zasílatele, účtováno skladné a to bude následně přeúčtováno zákazníkovi.

Reklamační řád internetového obchodu

www.inzak.cz

Reklamační řád obsahuje informace pro zákazníka (dále jen "kupující") při uplatňování reklamace zboží nakupovaného u firmy Petr Kříž - INZAK (dále jen "prodávající") prostřednictvím internetového obchodu www.inzak.cz. V případě,
že potřebujete získat jakékoliv doplňující informace o vyřízení své reklamace, můžete nás kontaktovat na e-mailové adrese inzak@seznam.cz, nebo na telefonním čísle 603 218 196.

článek 1 - Obecné podmínky reklamace

Povinnosti a práva kupujícího: kupující je povinen ve vlastním zájmu dodané zboží před převzetím důkladně prohlédnout a v případě shledání zjevných vad neprodleně informovat přepravce, který zboží doručil, nebo prodejce, který zboží prodal.

Pokud si kupující reklamovaný výrobek nevyzvedne do 30 dnů ode dne, kdy mu bylo vyřízení reklamace oznámeno, nejpozději však do 60 dnů od přijetí výrobku
do reklamačního řízení, bude mu účtován poplatek za uskladnění ve výši 20,- Kč denně.

Pokud si kupující reklamovaný výrobek nevyzvedne do šesti měsíců ode dne,
kdy mu vyřízení reklamace bylo oznámeno, resp. do šesti měsíců od uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace, má prodávající právo reklamovaný výrobek prodat. S výtěžkem prodeje bude naloženo dle příslušných ustanovení občanského zákoníku (poplatek za uskladnění, náklady prodeje).

Kupující bere na vědomí, že v případě úmyslného poškození výrobku nebo nesprávné manipulace s výrobkem, to vše s cílem získání majetkového prospěchu v rámci reklamačního řízení, může být toto jeho jednání kvalifikováno jako trestný čin podvodu. Prodávajícímu pak vzniká nárok na náhradu škody, kterou mu kupující svým jednáním způsobil. V případě pozdější reklamace v záruční době může kupující informovat prodávajícího jednou z následujících možností:

  • na e-mailovou adresu inzak@seznam.cz, nebo na telefonním čísle 603 218 196
  • osobně

Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno, že se jedná o zásilku reklamační slovem "REKLAMACE".  Bude-li reklamace řešena vrácením peněz, je nutné pro vyplacení předložit originální nákupní doklad, a proto doporučujeme vytvořit kopii nákupního dokladu, kterou pečlivě uschováte. Balík musí obsahovat seznam zboží. Vyřízené reklamace Vám budou vráceny stejným způsobem, jakým byly do reklamace předány. Neposílejte reklamované zboží na dobírku - takové nebude převzato. Veškeré náklady na zaslání zpět prodejci jsou náklady kupujícího.

Dovolujeme si kupující upozornit, že dodavatelé nevyřizují reklamace bez kompletního příslušenství, a proto i my musíme dodržet jejich podmínky!

Povinnosti a práva prodávajícího: reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu,
ze zákona nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající
s kupujícím nedohodne jinak.

článek 2 - Záruční doba

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě. Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců, není-li u vybraných značek uvedeno jinak. Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit, nebo zkrátit na 12 měsíců (objednávky na IČ, DIČ). Délka záruční doby je vždy vyznačena na záručním listě. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

článek 3 - Záruční podmínky

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

Ke každému zboží je přikládán prodejní doklad a návod k použití v českém jazyce. Převzetím zboží zákazník stvrzuje svůj souhlas se záručními a obchodními podmínkami. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá kupující od přepravce.

Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi prodejním dokladem a skutečně dodaným zbožím (v kvalitě či kvantitě), je povinen podat ihned (nejpozději do 3 dnů) zprávu adresovanou prodávajícímu, který vyhotovil prodejní doklad. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.

Záruka se vztahuje na:

  • správnou funkci výrobku a výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady způsobené cizím zásahem (neodborné lepení zboží,...), vnějšími vlivy (agresivní prostředí, náraz, nešetrné zacházení, neúměrná teplota, styk se silným magnetickým polem) nebo vniknutím vody do strojku při nedodržení podmínek vodotěsnosti,
  • opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním - vlivem vnějších vlivů-počasí, neodborné lepení lišt a fasádních profilů bez použití námi doporučovaných lepidel a tmelů, poškrábání, odření, dle §619 Občanského zákoníku,

Do záruční opravy dále není možné přijmout zboží:

  • s prošlou záruční dobou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci,
  • poškozené přírodními živly jako je voda, oheň, elektrický výboj a jinými extrémními přírodními a fyzikálními procesy,
  • u kterého došlo k poškození, zaviněnému úbytkem nebo narušením struktury materiálu v důsledku pravidelného častého užívání výrobku (u šperků například ztenčení materiálu otěrem o pokožku pod únosnou mez apod.).

Rozpor s kupní smlouvou

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

článek 4 - Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný od 1. listopadu 2013 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tento reklamační řád bez předchozího upozornění. Upravené podmínky budou včas zveřejněny na stránkách internetového obchodu www.inzak.cz

Uvědomujeme si nepříjemnost reklamačního procesu, a proto se snažíme jeho průběh maximálně usnadnit tak, aby vše proběhlo rychle a k maximální možné spokojenosti obou stran.

Prosíme Vás při objednávce o pečlivé vyplnění emailové adresy, abychom Vás mohli informovat o stavu objednávky. Stává se často, že se nám maily vracejí, protože adresa nefunguje. V takovém případě Vám nepřijde ani potvrzení objednávky! V žádném případě Vás nebudeme otravovat reklamními nabídkami.

Věnujte prosím také pozornost pečlivému vyplnění doručovací adresy. Není v našich silách dohledávat chybějící PSČ nebo město.
Váš tým inzak.cz

 


© 2011 JPdesign - www.jpdesign.cz - Tvorba internetových stránek a eshopů
Kontejnery, koše, popelníky Kuchyně, koupelny Doplňky pro dům byt a zahradu Navrhujeme a realizujeme závlahové systémy Ohňostroje Litoměřice |
| Karty vykládací, vykládací karty, diáře, kalendáře | Půjčovna lyží a snowboardů JM Ústí nad Labem |
ZDcyN